خریداران محترم توجه داشته باشند کلیه درخواست های پشتیبانی به بخش پشتیبانی منتقل شده و شما می توانید با عضویت در سایت و ورود به بخش مربوطه ارسال تیکت، درخواست خود را برای واحدهای مختلف مانا فایل ارسال کرده و در صورت نیاز به اخذ پشتیبانی در مورد محصولات خریداری شده نیز به طور مستقیم با فروشنده محصولات به برقراری ارتباط بپردازید.

توجه: برای دریافت پشتیبانی محصولات، درخواست نصب، گزارش باگ و مشکل در نصب و راه اندازی و سایر موارد مرتبط با محصولات صرفا می‌بایست از بخش “ارتباط با پشتیبان محصول” در تیکت پشتیبانی کمک بگیرید و مانا فایل فقط پاسخگوی مشکلاتی از قبیل مشکلات دانلود، مشکلات مالی و … است.

ورود به بخش ارسال تیکت

    نام ونام خانوادگی شما (الزامی)

    ایمیل شما (الزامی)

    موبایل شما (الزامی)

    ارتباط با قسمت (الزامی)

    موضوع

    پیام شما

    بارگذاری فایل